AGMu-2274 (АГМу-2274, АГМу = автодрезина грузовая монтажная универсальная) on raudtee hooldustöödel kasutamiseks mõeldud mootordresiin, millega veeti nii tee pealisehituse materjale kui teetööliste brigaade. Peale- ja mahalaadimistöödeks on dresiinil konsoolnoolega kraana, mida saab pöörata 360o ning mille tõstejõuks oli 1 tonn. Kaheteljeline mootordresiin on valminud 28. juulil 1956 Tihhoretski masinaehitustehases Põhja-Kaukaasias. Augustis 1956 käiku antud sõiduk on Eestis olnud teemasinajaama nr 89 ning hiljem Tartu raudteeside käsutuses. Selle mittemahatõstetava dresiiniga täienes Raudtee- ja sidemuuseumi veeremikogu 2. märtsil 2017.
Selliseid mootordresiine toodeti alates 1949. aastast. Dresiinil kasutati ZIL-120 (hiljem ka KAZ-120) bensiinimootorit võimsusega 95 hj. Sõiduki piirkiiruseks oli 65 km/h, töömassiks veidi enam kui 10 tonni. Dresiin mahutas 3 reisijat, seda pidi juhtima juht koos abiga.